Treningi

Z pomocą trenera mozesz szkolić zawodników w wybranej umiejętności. Trening indywidualny jest niemożliwy. Wszyscy zawodnicy trenują podczas niedzielnej aktualizacji (oczywiście jeśli nie są kontuzjowani).

Żeby zatrudnić trenera nacisnij przycisk treningi trening w lewym menu. Kliknij po prawej stronie zatrudnienie nowego trenera hire new trainer. Wybierając trenera masz możliwosć wskazania które z siedmiu umiejetności szkolenia ma posiadać. Wszystkie określane są w przedziale 0-20. Im wyższa umiejętność tym lepiej będzie trenował Twoich zawodników (jeśli wybrałeś trening w którym trener ma umiejętności). Jeśli Twój trener ma umiejetność szkolenia 20 np. w jeździe po płaskim zawodnicy będą się rozwijać szybciej w tej umiejętności niż gdyby trener miał umiejętność 5.

Im więcej punktów umiejętności ma trener tym jest droższy, dlatego wybieraj rozsądnie jakiego trenera potrzebujesz i jaką umiejetnosć chcesz trenować. Pamiętaj, że możesz szkolić trenera w wybranej umiejętności. Trener może uzyskiwać 1 punkt wybranej umiejetności w podczas każdej niedzielnej aktualizacji. Koszt takiego treningu to 10.000$.

Zawodnicy trenują tylko tą umiejetność, którą wybrałeś. Oznacza to, że możesz szkolić zawodników tylko w jednej umiejętności naraz. Dlatego rozsądnie jest zatrudnić trenera który będzie bardzo dobry ale tylko w jednym lub dwóch umiejętnościach a pozostałe pominąć (narazie).

Aktualizacja treningów odbywa się w niedzielny wieczór o 20.00. Zawodnicy otrzymują wtedy trenowane umiejętności w zależności od ich możliwości trenera i ich możliwości przyswajania treningu. Każdy zawodnik odzyskuje również 20% kondycji fitness.

Jeśli zdecydowałeś się na trening kondycji zawodnicy automatycznie otrzymają 20% kondycji + wartość treningową zależną od możliwości twojego trenera. Przykładowo, jeśli Twój trener ma umiejętność treningu kondycji 10%, to każdy zawodnik podczas aktualizacji (20% standardowe + 10% ze wzgledu na trening) 30% kondycji.

Nie wszystko zależy od trenera. Zawodnicy bardziej utalentowani trenują lepiej od mnie utalentowanych. Talent określa niewidoczna umiejetność jaką są przyszłe zdolności. Wiecej na ten temat znajdziesz w sekcji Poszukiwacz talentów.

Wiek jest kolejnym ważnym, wskaźnikiem, młodsi zawodnicy rozwijają się szybciej niż starsi. Umeijetności zawodników starszych niż 35 lat mogą zacząć spadać w zależności od trenera, nastroju trenera i Przyszłych zdolności trenera. Jeśli wskaźniki te są wysokie zawodnik nadal będzie się rozwijał, ale prawdopodobnie wolniej. Od 40 roku zawodnik traci umeijetność trenowania.

Trener ma kontrakt, ale w przeciwieństwie do zawodników jego kontrakt nigdy nie wygasa. Płacąc trenerowi wyższą pensję powodujesz, że będzie on szczęśliwszy w Twoim klubie i będzie lepiej pracować. Gdy wejdziesz w sekcję dotyczącą pensji trenera będziesz mógł zobaczyć czy trener jeest zadowolony z obecnych zarobków i czy nie oczekuje podwyżki. Jesli oczekuje lepiej się na nią zgodzić. nie warto płacić wiecej niż oczekuje trener, gdyż nie bedzie to w żaden sposób wpływało na trenig i będzie zwykłą statą kasy.

Jeśli któryś z twoich zawodników pdniesie swoje umiejętności zostaniesz o tym poinformowany w wiadomości. Nie spodziewaj się, że zawodnicy będą poprawaić umeijetności co tydzień. Zazwyczaj pojedynczemu zawodnikowi zajmuje to 5-6 tygodni, ale moze również 11.

Dodatkowo im wyższa dana umiejetność u zawodnika tym woniej będzie on ternował ją żeby uzyskać kolejny poziom. Dlatego zawodnik mający np. jazdę po górach na poziomie 5 będzie szybciej trenował niż ten majacy tą umiejetnosć na poziomie 10. Tylko zawodnicy z nawyższymi przyszłymi zdolnościami będą w stanie osiagnąć umiejetność na poziomie 20. Najlepszym zawodnikom zajmie to około 9-10 sezonów.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License