Poszukiwacz Talentów - youthscout

Poszukiwacz talentów (skaut)

Jest on niezbędny do wyszukiwania nowych zawodników. Jeśli zdecydujesz się zatrudnić skauta możesz zlecić mu poszukiwanie zawodników, jednak maksymalnie jednego w tygodniu. Znaleziony zawodnik będzie w maił od 18 do 23 lat.

Żeby zatrudnić skauta kliknij na youthscout w bocznym lewym menu, a nastepnie po prawej stronie hire new youthscout

Przy zatrudnianiu nowego skauta musisz zdecydować o trzech cechach, które będzie miał. Każda z nich zawiera się w przedziale 0 -20

obecne zdolności current ability - im wyższy wskaźnik obecnej przydatności tym lepszego (w danej chwili) zawodnika może znaleźć skaut. Skaut z obecną zdolnością 10 może znaleźć maksymalnie zawodnika z obecną przydatnością 10
przyszłe zdolności future ability - im wyższy ten wskaźnik u skauta tym lepszy będzie mógł być w przyszłości zawodnik, którego skaut znajdzie.
spostrzegawczość perception - im wyższa ta umiejętność tym większe prawdopodobieństwo że skaut znajdzie dla Ciebie zawodnika. Skaut o spostrzegawczosci 20 zawsze znajduje zawodnika.

Obecna zdolność kolarza wskazuje jak dobrze będzie zawodnik się spisywał. Wiec jeśli masz dwóch zawodników o tych samych umiejętnościach, ten z wyższą obecną zdolnością będzie jeździł lepiej.

Przyszłe zdolności kolarza określają jak utalentowany jest zawodnik. Zawodnik z wyższymi zdolnościami będzie trenował szybciej.

Obecne i przyszłe zdolności kolarza są ukrytymi umiejętnościami. Oznacza to, że nikt nie ma możliwości sprawdzenia jak wysokie, lub jak niskie ma te umiejętności ten zawodnik. Możesz natomiast starać się określić te umiejętności na podstawie obserwacji:
- obecne zdolności na podstawie wyników osiąganych w zawodach
- przyszłe zdolności na podstawie treningów

Kontrakt skauta, podobnie jak trenera nigdy nie wygasa. Płacąc wysoką pensję skautowi mamy większą szansę, że bedzie pracował naprawde solidnie. Oznacza to, że znajdzie częsciej i lepszych zawodników. Skaut zasugeruje lepsze wynagrodzenie dla siebie, które powinieneś zaakceptować. Zaproponowanie mu większych pieniędzy niż oczekuje nie wpłynie na jego pracę, wiec nie traćcie kasy.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License