Poczatek Gry

Gdy zaczynasz grę Twoja drużyna ma 12 kolarzy i jest umieszczona w najniższej działającej dywizji w Twoim kraju.

Przy pierwszym logowaniu w pierwszej kolejności sprawdź wiadomości news. Znajdziesz tam dwie wiadomości do Ciebie: pierwsza - z linkiem do forum i poradnika, druga - informujaca, że Twoja drużyna ma podpisany roczny kontrakt ze sponsorem (roczny oznacza zawarty do końca sezonu)

Nowa drużyna zawsze ma sponsora na 1 rok. Wraz z początkiem nowego sezonu będziesz mógł sam wybrać sponsora.

Gdy jesteś nowym graczem, odwiedź wszystkie dostępne zakładki żeby poznać dostępne opcje. Na początek Twoja drużyna ma 400.000$ w banku (plus pieniądze od sponsora) i choć moze się wydawać, że to dużo to jest mnóstwo sposobów na ich wydanie i jeśli nie bedziesz ostrożny mozesz stać się bankrutem szybciej niż myślisz

Zatrudnianie trenera

Jedną z pierwszych rzeczy, którą powinieneś zrobić to zatrudnienie trenera. Są oni bardzo kosztowni, ale potrzbujesz ich żeby Twoi zawodnicy mogli podność swoje umiejętności.

Jednym z najczęstszych błędów jest zatrudnianie trenerów z kilkoma niskimi umiejetnościami skill, np. 5 jazda po równy flat, 5 jazda po górach mountain, i 5 sprint myśląc że trener moze szkolić zawodników w trzech umiejętnościach jednocześnie. Trener może w danym tygodniu uczyć tylko jednej wybranej umiejetności. Trener z umiejętnością 5 nie trenuje zbyt szybko. Lepiej się skupić się na początek na trenowaniu jednej umiejętności ale szybciej. Trener z jedną umiejetnością o wartości 20 kosztuej tyle samo co trener z 4 umiejetnościami o wartości 5 każda.

Trener również moze się uczyć. Mozesz wybrać umiejętność w której trener uzyska 1 punkt w tygodniu co będzie cię kosztowało 10.000$.

Nie zapominaj o finansach. Trener z umiejetnościami 20 będzie cię kosztował 400.000$. Bilans finansów Twojej drużynu łatwo może spaść poniżej zera. Mając dług będzisz musiał płacić odsetki interest w wysokosci 5%. Gdy Twój bilans osiagnie -500.000$ w momencie weekendowej aktualizacji (niedziela, godzina 20.00) Twoja drużyna staniesz się bankrutem.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License