Ogłoszenia - announcements

Ponowne przelicznenie wyścigu Ambri > Ambri (10/19/2007)
Środowy wyścig w Tour de Suisse musiał być ponownie przeliczony. Powodem tego był poważny błąd. Jeśli więc w środowy wieczór dokonaliscie jakiś zmian w taktyce na kolejne wyścigi upewnijcie się, że pozostały zachowane. Przepraszamy za te utrudnienia. Rozumiemy, że ponowne przelicznenie może dać inne wyniki wyścigu co moze zaowocować utratą premii i punktów. Mamy nadzieję, że rozumiecie, że robimy wszystko żeby zapobiec takim sytuacjom.

Męstwo i sterowanie (10/6/2007)

Poczynając od wyścigu Criterium du Dauphiné Libéré (10-tego października) męstwo i sterowanie staną się zmiennymi umiejetnościami

Nie będzie możliwości żeby je trenować, ale jednocześnie zawodnicy będą uzyskiwać odrobinę dośwaidczenia z każdym upadkiem i złapaniem gumy w wyścigu. Z każdym wypadkiem umiejetność wzrośnie o 0.1 punkta.

Zmieniono również "szanse" na kontuzje zawodnika. Zagrożenie, że zawodnik dozna kontuzji podczas treningu spada o połowę. Jednocześnie zagrożenie kontuzji jest wzrosło poczwórnie w przypadku upadku podczas wyścigu.

Poszukiwacz talentów (9/10/2007)
Druga część spadajacych umiejetności została wprowadzona, tym razem dotyczy to poszukiwaczytalentów

Sysytem działa dokładnie tak samo jak w przypadku trenerów.

Została także zaktualizowana lista Bośniackich nazwisk, spowodowana błędami w pisowni.

Trenerzy (9/10/2007)
Wprowadzono zapowiadane zmiany obejmujące spadanie umiejetnosci trenerów.

Po wskazanym okresie czasu trener (i skaut) będzie tracił 10 punktów w dowolnej umiejętności. Tylko najlepiej rozwinięte umiejetność będą brane pod uwagę. Umiejetności mniejsze o wiecej niż 5 punktów od najlepszej nie będą brane pod uwagę.
Po raz pierwszy umiejętności spadną po dwóch sezonach (36 tygodni) od zatrudnienia trenera. Od tego momentu będą spadać co sezon (16 tygodni).

Dwa przykłady:
- trener ma 20 jazdy po płaskim, 20 jazdy po górach, 10 kondycji. W tym przypadku utraci on punkty w jeździe po płaskim lub w jeździe po górach. Kondycja nie będzie brana pod uwagę gdyż różnica między nią a najlepszymi umiejetnościmi jest za wysoka.
- trener ma 20 jazdy po płaskim, 20 jazdy po górach, 15 kondycji. W tym przypadku wszystkie 3 umiejetności będą brane pod uwagę przy utracie punktów, ponieważ różnica między najlepszymi i kondycją jest nie większa niż 5.

Żeby zmiana nie była tak drastyczna, wprowadzono możliwość szkolenia trenera w wybranej umiejetności. W kazdym tygodniu trener podniesie swoje umiejetnosci o 1 punkt, co będzie Cie kosztować 10.000$

W przypadku pytań odwiedź forum gry i zadaj dodatkowe pytanie.

Oszuści będą kasowani (8/31/2007)

W dniu dzisiejszym zostało zablokowanych 75 drużyn.

To kolejne ostrzeżenie: każdy manager może mieć tylko 1 drużynę

Takie akcje będą powtarzane bez ostrzeżenia.

Team history and new langu

Wiek (8/26/2007)
Dodano historię drużyny. Znajdziesz ją w menu moja drużyna my team a następnie po prawej //team history. Historia będzie obejmować rekordy osiągane w wyścigach, tourach oraz wyniki w lidze.

Trening (8/15/2007)

Zmieniono system treningowy

Tempo w jakim kolarz podnosi swoje umiejętności zależy od:

a) Jego obecnych umiejetności. Zawodnik trenuje tym szybciej im słabszą ma daną umiejętność.
b) w zależności od jego przyszłych zdolności

Oznacza to, ze tylko najbardziej utalentowani kolarze będą mogli osiągnąć najwyższy poziom umiejętności.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License