Kontrakty - contract

Każdy z zawodników ma podpisany kontrakt, który obejmuje wysokość jego tygodniowych zarobków, bonusów które moze dostawać oraz informację jak długo jeszcze kontrakt będzie obowiązywał.

Możesz negocjować z zawodnikiem nowy kontrakt w kazdej chwili. W przypadku bardzo dobrej (dla zawodnika) oferty jego nastrój mood wzrosnie zauważalnie.
Czasami lepszą taktyką jest danie zawodnikowi niższej pensji w zamian za lepsze bonusy.

Bonusy nie są zawsze widoczne. Bonus rocznego wzrostu wynagrodzenia yearly wage increase oraz bonus minimalnej liczby wyścigów w których jesteś zobowiązany wystawić zawodnika minimum races to participate są widoczne zawsze. Pozostałe 4 stają się dostępne gdy zawodnik zdobędzie dla Twojej drużyny odpowiednią liczbę punktów.
Są to następujące bonusy:

- bonus za wygranie pojedynczego wyścigu - Bonus for each final time victory
- bonus za zdobycie koszulki sprinterskiej (zielona koszulka)- Bonus for each final points victory (green jersey)
- bonus za zdobycie koszulki najlepszego górala (koszulka w grochy) - Bonus for each final mountain victory (polka dot jersey)
- bonus za wygranie całego touru (żółta koszulka) - Bonus for each final time victory (yellow jersey)
Ostatni z nich wymaga największej liczby punktów, żeby został odblokowany.

UWAGA: Bądź ostrożny z przyznawaniem bonusów przy podpisywaniu kontraktów. Zapewniając zawodnika, że wystąpi w określonej liczbie wyścigów musimy spełnić tą obietnicę. Jeśli tego nie zrobimy będzie to złamanie kontraktu i zawodnik będzie mógł opuścić klub.
Ilość wyścigów, w których występ zapewnisz w bonusie zawodnikowi NIE dotyczy całego kontraktu a jedynie jednego sezonu!!!

Najważniejszy wskaźnik jaki powinieneś brać pod uwagę to długość kontraktu. Gdy kontrakt się skończy zawodnik automatycznie opuści klub! Twój asystent zawsze przypomi Ci o potrzebie przedłuzenia kontraktu.

Klika sposobób na dobre negocjowanie kontraktu:

Zawodnicy wolą krótkie kontrakty i nie są skorzy do podpisywania kontraktów na dłużej niż rok.
Zawodnicy wolą jeden duży bonus niż kilka niższych rozdrobnionych.
Wysokość tygodniówki jest najważniejszym wskaźnikiem dla zawodnika

Możesz również sprzedać zawodnika wystawiając go na listę transferową transfer list za wybraną przez ciebie kwotę. Każdy zawodnik ma tzw wartość transferową transfer value, która powinna Ci wskzać za ile możesz go sprzedać. Powinna ale tego nie robi, dlatego sugerowanie sie tym przy sprzedaży lub kupnie zawodnika nie jest wskazane.

Zawodnika moższe sprzedać wchodząc na niego oraz wybierając po prawej stronie opcję transfer, sprzedaj za sell for, wpisując wybraną kwotę za jaką chcesz wystawić zawodnika oraz akceptując to przyciskiem sprzedaj //sell.
Nie możesz negocjować kontraktu z zawodnikiem będącym na liście transferowej. Pamiętaj, ze zawodnicy nie lubią być sprzedawani, dlatego zawodnikom wystawionym na sprzedaż obniża się nastrój.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License