Kolarz

Wszystko zależy od Twoich zawodników, więc dbaj żeby byli szczęśliwi!

Umiejętności podstawowe
W sumie jest 11 różnych podstawowych umiejętności, które określają zawodnika. Tylko 8 z nich jest widocznych, pozostałe 3 są niewidoczne:

nazwa umiejętności widzialna
jazda po płaskim tak
jazda po wzgórzach tak
jazda po górach tak
zjazd tak
sprint tak
jazda drużynowa na czas tak
przywództwo tak
doświadczenie tak
podatność na kontuzje nie
obecne zdolności nie
przyszłe zdolności nie

Wszystkie umiejętności mieszczą się w wartościach od 0 do 20. Jeśli masz zawodnika o wysokiej umiejetnosci jazdy po płaskim lepiej będzie się spisywał we fragmentach wyścigu gdzie zawodnicy jadą po płaskim. To samo dotyczy jazdy po wagórzach, górach, zjadu i sprintu.

Przywództwo pokazuje jak dobrym liderem jest zawodnik. Wysoka wartość tej umiejętności czyni zawodnika lepszym przywódcą co będzie miało znaczenie jeśli wyznaczysz go na lidera podczas wyścigu.

Niewidoczne umiejętności to: podatność na kontuzje, obecne zdolności i przyszłe zdolności.

Podatność na kontuzje określa jak wrażliwy jest twój zawodnik. Wysoki wskaźnik powoduje, że zawodnik moze częściej ulegać kontuzjom podczas wyscigów i treningów.

Uwaga: Uważnie przygladając się zawodnikom można stwierdzić na podstawie ilości kontuzji jak bardzo podatny jest on na nie.

Obecne i przyszłe zdolności określają talent zawodnika. Obecne zdolności wskazują jak dobry zawodnik jest obecnie, przyszłe określają jak dobrym może być.

Umiejętności drugorzędne

Oprócz podstawowych umiejetności zawodnik ma również umiejętności drugorzędne wpływajace na jego postawę podczas wyścigu. Umeijetności te są stałe i nigdy się nie zmieniają.

umiejetność przedział oddziaływanie
sterowanie 0 - 20 możliwość złapania gumy
męstwo 0 - 20 możliwosć upadku
waga 50 - 100 kg radzenie sobie w jedzie po górach
wzrost 1.60 - 2.10 m radzenie sobie w jeździe po płaskim

Kondycja
Kondycja jest niezmiernie ważnym wskaźnikiem ponieważ wpływa na wszystkie umiejętności zawodnika podczas wyścigu. Najwyższa możliwa kondycja wynosi 100%, ale podczas wyścigu zawodnik traci jej część.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License