Kalendarz - calendar

Tutaj znajdziesz wszystkie wyścigi, w których mozesz wziąść udział w trakcie sezonu. Możesz obejrzeć szczegółowe informacje o każdym wyścigu (dystans do pokonania na wzgórzach, górach itd) czy Tourze. Wyniki wyścigów są przeliczane od godziny 13.00 w dniu wyścigu. Zazwyczaj trwa to kilka, kilkanaście minut

Udział w wyścigu
Możesz wybrać kolarzy, którzy wystapią w wyscigu, poprzez naciśnięcie change w menu taktyki tactics każdego wyścigu. Żeby uczestniczyć w pojedynczym wyścigu wystarczy wybrać przynajmniej jednego kolarza oraz zatwierdzić nową taktykę naciskają potwierdzenie submit. Im więcje zawodników wybierzesz, max 5, tym lepiej spiszą się w wyścigu. Jeśli chcesz uczesniczyć w całym tourze wystraczy że zapiszesz się do piewrwszego wyścigu, w kolejnych wyścigach tego touru będzisz zapisany automatycznie.
Koszt uczestnicta w pojedynczym wyścigu to 1000$ za kazdego zawodnika, koszt uczestnictwa w tourze to 500$ za kazdego zawodnika za każdy wyścig touru.

- Przywódca - teamleader - wybrany przez Ciebie zawodnik uczestniczący w wyścigu, którego postawa wpływa na pozostałych kolarzy. Na to miejsce wybierz zawodnika z największą umiejetnością Przywódca!
Jeśli przywódca dozna kontuzji podczas wyścigu pozostali kolarze pojadą dalej bez niego, jednak nie będziesz miał możliwości wprowadzenia nowego przywódcy.

W ustawieniu podstawowym kolarze jadą w wyścigu z zaangażowaniem 70%, w rezultacie tracąć 5% kondycji w wyścigu. Możesz jednak zmienić, a dokładniej podwyższyć zaangazowanie zawodnika, jednak każdy procent zaangażoawania więcej to 1% większa utrata kondycji zawodnika podczas wyścigu.

Dla przykładu zawodnik jadący z zaangażowaniem 80% straci 15% kondycji (5% podstawy + 10% w wyniku podniesienia zaangażowania o 10 = 15%)
W przypadku touru możesz wybrać po jednym zawodniku, który próbował będzie walczyć o punkty na premiach sprinterskich i górskich.

Dla poprawienia wyniku możesz również wybrać odpowiednie wyposażenie. Masz do wyboru: tylne koło rear wheel, rama frame, przednie koło front wheel i kask helmet. Jeśli wybierzesz jakieś wyposażenie opis jak będzie ono działać znajdziesz pod nim. pamiętaj żeby potwierdzić wybór naciśnieciem submit.
Koszt każdego elementu wynosi 1000$. Oczywiscie nie musisz wybierać wyposarzenia na każdy wyścig, jak zdołasz zauważyć ich efektywność jest stosunkowo niska.

Przeliczenia wyscigów odbywają się o 13.00. Piętnaście minut wcześniej blokowana jest możliwość wprowadzania zmian w taktyce na wyścig. Zdarza się, że w trakcie przeliczania wyścig znika z kalendarza, ale nie przejmujcie się tym.
Po przeliczeniu zobaczysz rezultaty każdego wyścigu. jeśli wyścig jest częscią touru moższe takze zobaczyć klasyfikację generalną po tym wyścigu.

Żeby dowiedzieć się więcej o wyścigach i tourach, jak są przeliczne, wybierz odpowiedni odnośnik w menu po lewej stronie.
Więcej informacji o drużynowej jeździe na czas znajdziesz w w odnośniku wyścigi.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License